Säg aldrig aldrig . Man kan allt om man vill . Ångra bara det du aldrig gjorde . Ta bort o:et från omöjliga så öppnas många nya dörrar

lördag 21 maj 2011

Så jävla nöjd!

Tack Linnéa för den Underbara fransförlängningen! Är jättenöjd! När jag var klar tittade jag mig i spegeln och såg jättesnygg ut! Sen gick det upp för mig att jag var helt osminkad! Har aldrig känt mig det minsta bekväm i att vara osminkad. Framförallt inte som mörkhårig. Färgade ögonbrynen imorse samtidigt som jag färgade håret så det va ju liksom så jag såg ut. Shiiit tänkte jag! Kommer jag alltså se ut såhär när jag vaknar på mornarna? Helt amazing! Och vad tid man sparar på morgonen när man slipper mascaran. Man kan förstärka med mascara längst ut på fransen fö ännu mer effekt.

Kan verkligen rekommendera en fransförlängning! Nu har jag inte ens haft det en dag så vet ju inte hur det kommer se ut om en vecka. Men hittills är jag jättenöjd! Det ser jättenaturligt ut. Lööööve it.

Fick ingen jättebra bild direkt efteråt, var ganska stressad men ska se om jag kan få en ordentlig bild imon. Ögat är alltså helt osminkat på denna bilden.

Men som sagt. Lööööve it!
Framförallt att jag kommer att vakna snygg imorgon ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar