Säg aldrig aldrig . Man kan allt om man vill . Ångra bara det du aldrig gjorde . Ta bort o:et från omöjliga så öppnas många nya dörrar

onsdag 23 mars 2011

Min syster


Det stämmer verkligen det dom säger att man har mer nytta av sina syskon när man blir vuxen. Jag och min äldsta syster Frida har ju alltid såklart lekt när vi var små. Men det var oftast hon och min storebror som gaddade ihop sig mot mig när vi var yngre. Dom retade mig alltid och höll på. Vi tre äldsta är helsyskon och jag var mellanbarn. Dom läste min dagbok i smyg. Fan vad ledsen jag var den gången och dom bara skrattade.

En annan gång hade dom gjort en egen skattkarta. Bränt kanterna på den för att den skulle se gammal ut och gömt den typ under dushen hemma. sen sa dom "shiiiit kolla Johanna vad vi har hittat" och lurade mig att den var riktig. Jag blev jättnyfiken och var fast beslutsam om att hitta skatten. Sen när vi hittade den var det bra nåt dåligt skämt. typ HAHA vi lurade dig!

På senare år har jag och Frida kommit varandra jättenära.Framförallt sedan jag fick Freja. Och det är jag jätteglad för. Hon är guld värd och är en av dom som betyder mest för mig! Hon är även Gudmor till Freja.

Jo, har jag sagt att det var hon som "fixade ihop" mig och Mattias också? Den storyn tar vi en annan gång.
Tack för att du finns Frida! Jag älskar dig!

Några av mina favoritbilder på oss.



Falkenberg augusti 2010


Frida och Freja

Glädjehopp :)

sommaren 2009. Precis fått reda på att jag väntar Freja

1 kommentar:

  1. Fan vad fint skrivet Johanna! Vad glad jag blir! Jag älskar dig!

    Du är bäst, all kärlek till dig!

    SvaraRadera