Säg aldrig aldrig . Man kan allt om man vill . Ångra bara det du aldrig gjorde . Ta bort o:et från omöjliga så öppnas många nya dörrar

måndag 30 maj 2011

Jag lägger ner nu.

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på flera dagar.
Jag ska börja jobba heltid igen om två veckor och jag känner verkligen att jag vill ta vara på varje liten sekund jag får med Freja nu. Det har hänt så mycket med henne på senaste. Hon är en person som man kan hänga med! Som man kan kommunicera med! Hon är helt fantastisk! Jag vill inte missa något!

Därför, lägger jag ner nu.
Jag vet att när jag sedan börjar jobba så kommer jag inte ha tid till bloggen överhuvudtaget.
Och om jag har tid vill jag inte lägga den på att skriva i bloggen vad jag har gjort osv.
Vafan jag har ju inget att prata om nr jag träffar folk?! Dom har ju redan läst allt jag gjort på bloggen.

Så, det var det.
Får se om jag återkommer i framtiden. När jag har lite mer motivation.
Heeeppårre!!

2 kommentarer:

  1. Det var kul så länge det varade. Ingen bloggar som du, hälsar C o O :-)

    SvaraRadera
  2. Men du! Skärp dig Joester, klart du kan blogga och jobba!!

    SvaraRadera