Säg aldrig aldrig . Man kan allt om man vill . Ångra bara det du aldrig gjorde . Ta bort o:et från omöjliga så öppnas många nya dörrar

lördag 21 maj 2011

Pics!

Ok, ni får ha överséende med den dåliga bildkvalitén. Iphone är ju som den är liksom. Mitt öga är fortfarande lite rött efter limmet. Men hallåå!!! Jag e fan osminkad! Inte många som sett det.
Och att jag visar det på bloggen! What can I say? Att jag är nöjd såklart!
Tycker att det är mycket snyggare i verkligheten än på bilderna faktiskt. Men iphone har ju som sagt inte världens bästa kamera.

Nu blir det "flickan som lekte med elden". Såg "män som hatar kvinnor" igår. Har ju naturligtvis sett alla tre filmerna innan men ettan är ju brutalt bra!

Nu sätter jag mig osminkad i soffan bredvid min man, och känner mig snygg. Här ska blinkas ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar